מערכת AI חכמה להאזנה וניתוח שיחות – איך להפיק תובנות חשובות מהלקוחות שלך? כל שיחה עם לקוח מכילה מידע יקר ערך, אבל בלי הכלים המתאימים, הנתונים האלו מתפזרים ואובדים.

כל שיחה עם לקוח מכילה מידע יקר ערך, אבל בלי הכלים המתאימים, הנתונים האלו מתפזרים ואובדים. כאן נכנסת לתמונה מערכת ניתוח שיחות חכמה (Conversational Intelligence AI) טכנולוגיה חדשנית שמאזינה, מתמללת ומפיקה תובנות משמעותיות מתוך השיחות  כדי לעזור לכם לשפר שירות, לייעל תהליכים ולהגדיל מכירות.

האתגר: עומס אדיר של שיחות בלי יכולת להבין את התמונה הגדולה

אחד הלקוחות שלנו, חברת בריאות פרטית, מתמודדת עם אלפי שיחות ביום – מטופלים שמבקשים לקבוע תורים, לברר על תוצאות בדיקות או להתייעץ עם רופאים. הבעיה הייתה חוסר יכולת לעקוב ולנתח את השיחות, מה שהוביל לפספוס מידע קריטי על חוויית המטופלים, תלונות חוזרות ובעיות תפעוליות.

Home Office Chatting with Multifunctional AI: Man working with an artificial intelligence chat bot.
הפתרון: מערכת תמלול וניתוח שיחות מבוססת AI

הטמענו במערכת ניהול השיחות של הלקוח את הפתרון החכם שלנו לניתוח שיחות ,(Conversational Intelligence AI)  שמסוגל לא רק להאזין ולתמלל את השיחות, אלא גם לזהות בעיות שירות שחוזרות על עצמן, לעקוב אחר שביעות רצון המטופלים ולזהות צווארי בקבוק בתהליכים. 

המערכת ניתחה מיליוני שיחות והציפה תובנות כמו זמני המתנה ארוכים, תסכול בנוגע לזימון תורים, ושאלות רפואיות שחוזרות על עצמן – מה שאפשר להנהלה לבצע התאמות ולשפר את חוויית השירות.

התוצאה: שיפור מהיר וביצועים מדידים

רוצים להתחיל להאזין למה שהלקוחות באמת אומרים לכם? 

דברו איתנו ונראה איך הופכים שיחות – לתובנות.  

רוצים לראות איך זה עובד? צרו קשר לקבלת הדגמה מותאמת לעסק שלכם!

אנו זמינים בצאט , בטלפון או במייל
או בטלפון 055-2415031